Modern marketingmanagement

Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo’n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven boek geeft een volledig overzicht […]

Auteur(s): Gert-Jan Scheers
Bindmethode: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 2e
ISBN: 9789491743740
Prijs: € 75,50
Aantal pagina’s: 422 pagina's

Samenvatting

Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo’n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven boek geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt.

Veel soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de laatste hoofdstukken.

Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit. De gereedschappen die door de voortschrijdende ontwikkelingen op technologisch gebied aan de gereedschapskist van de marketeer zijn toegevoegd, zijn intussen al zo gemeengoed geworden dat ze normaal in de marketing geïntegreerd horen te zijn. Misschien dat hiermee weer een stukje van de mystiek rond het onderwerp digital marketing wordt opgeheven.

Over de auteur(s)

Gert-Jan Scheers

Gert-Jan Scheers

Gert-Jan Scheers heeft meer dan 30 jaar ervaring in marketing en sales. Na een opleiding bedrijfskunde op Nijenrode, een Bachelors Degree in International Business en een MBA, beide van San Jose State University in Silicon Valley California, heeft hij in diverse sales- en marketingfuncties gewerkt bij Philips, Daewoo, Altrex en Oracle.

Meer over deze auteur

Bestel een beoordelingsexemplaar van dit boek

Als docent, onderwijsontwikkelaar of studiecoördinator zoek je natuurlijk het boek dat goed past bij de opleiding waar je verantwoordelijk voor bent. Om te beoordelen of onze boeken ook voor jou de juiste keuze zijn is het mogelijk om een gratis beoordelingsexemplaar aan te vragen. Wij zijn erg benieuwd naar jouw bevindingen van het boek, daarom nemen we na een maand nog even contact met je op.

Hidden
Naam(Vereist)
Adres(Vereist)
*Het privacy statement van Concept Uitgeefgroep is van toepassing op dit formulier.