Lovende kritieken over boek van der Werf

13 januari 2014

Salesmanagementmagazine

November 2013

Recensent: Thijs Verhees

10 jaar geleden was het ondenkbaar dat 'verkoop'als een serieus vak gezien werd, dat onderwezen moest worden in het voortgezet beroepsonderwijs. Nu komen er steeds meer lesmethoden, die studenten de kennis aanreiken van deze vitale bedrijfsfunctie.

Van de Werf heeft samen met uitgeverij Concet die voortkomt uit de 'stal' van de opleider NCOI een indrukwekkend leerboek geproduceerd. Het heeft een duidelijke opbouw en voorziet in heldere praktijkcases, die de stof tot leven brengen. Het nadeel van een 'studieboek' is, dat een compleet vakgebied als Sales- en Accountmanagement moeilijk in 390 pagina's te beschrijven is. De auteur heeft hierbij een aantal keuzes moeten maken.

Gezegd moet worden dat we onder de indruk zijn van die keuzes, en de wijze waarop de auteur in staat is de kern van veel onderwerpen treffend te raken. Een goed voorbeeld is de uitwerking van de Customer Lifetime Value: helder, begrijpelijk en volledig behandeld in vier pagina's, waar anderen een volledig hoofdstuk nodig hebben. Voor een salesmanager kan di tboek een degelijk naslagwerk zijn, waarnaar je met vertrouwen teruggrijpt. Voor iedereen die de ambitie heeft om door te groeien naar commercieel leider is dit een uitstekend studieboek, dat een goed inzicht geeft in de kennis en vaardigheden die een commercieel leider succesvol maakt.

Heeft u vragen?

Concept uitgeefgroep komt graag in contact met u.

Coverafbeelding_concept

Vraag de catalogus aan

Bent u geïnteresseerd in de boeken van Concept uitgeefgroep? Bekijk op uw gemak ons aanbod.

Direct aanvragen