Recensie Praktisch sales- en accountmanagement

16 januari 2014

Recensie ‘Praktisch sales- en accountmanagement’

Praktisch sales- en accountmanagement / Robin van der Werf; redactie: Bianca Kroon. – Hilversum: Concept uitgeefgroep, [2013]. – 391 pagina’s: illustraties; 27 cm.

Duidelijk zal zijn dat dit boek draait om verkopen (sales) als vakgebied. Maar omdat dit gebied enorm uitgebreid is, wordt er onderscheid gemaakt tussen macro-, meso- en micro-organisaties. Het werk is allesomvattend op de salesgebieden en interessant is de inkijk in de salesgeschiedenis. Daarna gaat het in snel tempo naar planning, ontwikkelingen, organisatie van key-accountmanagement, internationale markten en salesvaardigheden, zo ook de basiscompetenties (klantgericht en/of bijvoorbeeld resultaatgericht of zelfdiscipline). Het werk leest zeer prettig en behandelt zowel de grote lijnen als de details van het salesvak. De indeling van het boek bepaalt dat het werk gehanteerd kan worden als leer- en leesboek, maar ook als naslagwerk. Daarbij richt dit boek zich op de hbo-student bedrijfseconomie, maar ook op de kleine en grotere ondernemers. Een compleet en praktisch boek dat zelfs bijdraagt aan het tijdbeeld van al hetgeen te maken heeft met sales. Met literatuurlijst en register.

Recensent: R.J. Blom

Heeft u vragen?

Concept uitgeefgroep komt graag in contact met u.

Coverafbeelding_concept

Vraag de catalogus aan

Bent u geïnteresseerd in de boeken van Concept uitgeefgroep? Bekijk op uw gemak ons aanbod.

Direct aanvragen