Kwaliteitsmanagement in de praktijk

Kwaliteitsmanagement in de praktijk: de processen en samenwerkingen binnen jouw organisatie verbeteren

De kwaliteit binnen verschillende facetten van jouw organisatie naar een hoger niveau tillen? In het boek 'Kwaliteitsmanagement in de praktijk', geschreven door Kees de Vaal, Ouke Pijl en Ben van Schijndel, staan twee perspectieven op kwaliteitsmanagement centraal: het systeemtechnische en het sociaal dynamische perspectief. Zo breng jij de kwaliteitsmanagement binnen jouw organisatie in balans. Want niet alleen systemen en vaste processen, maar ook de relatie en samenwerking van mensen is van cruciaal belang.

Het boek neemt je stap voor stap mee in het succesvolle kwaliteitsmanagementsproces. Zo lees je in het eerste hoofdstuk over de belangrijkste kernbegrippen en uitgangspunten. Daarna wordt de vierdelige plan-do-check-act-cyclus gevolgd. Zowel de harde kant van kwaliteitsmanagement, de modellen systemen en processen, als de zachte kant, relaties en samenwerking, komen uitvoerig aan bod. De praktijkvoorbeelden na ieder hoofdstuk scheppen een helder beeld van hoe jij de theorie binnen jouw organisatie kunt toepassen. En de sjablonen en checklists vanuit verschillende sectoren helpen jou de theorie in de praktijk te brengen. Na het lezen van 'Kwaliteitsmanagement in de praktijk' weet jij als geen ander hoe je de kwaliteit van de processen, systemen en samenwerkingen binnen jouw organisatie verbetert.

950x250 (desktop)

Heeft u vragen?

Concept uitgeefgroep komt graag in contact met u.

Vraag de catalogus aan

 

 Bent u geïnteresseerd in de boeken van Concept uitgeefgroep? Bekijk op uw gemak ons aanbod.

Direct aanvragen