Binnenkort verkrijgbaar: de derde druk van het boek Praktisch sales- en accountmanagement

21 augustus 2020

De derde druk van het boek Praktisch sales- en accountmanagement is binnenkort verkrijgbaar! Een boek dat zeer hooggewaardeerd is, door zowel hbo-studenten, doorgewinterde accountmanagers en NIMA-studenten. Maar ook door hun docenten. Alle doelgroepen krijgen de antwoorden op hun salesvragen. Auteur Robin van der Werf, eigenaar van een advies- en trainingsbureau en ervaren docent, kan met zijn kennis en ervaring als geen ander studenten de handvatten geven om alles uit hun salescarrière te halen. Hij biedt opleidingen, trainingen en coaching aan op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. 

Salesfuncties zijn onmisbaar voor organisaties. In Praktisch sales- en accountmanagement worden alle facetten van het salesvak behandeld, van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot het leidinggeven aan het salesteam. Het boek is geschikt voor iedereen die in één keer de kennis wil opdoen voor een succesvolle rol binnen sales- en accountmanagement op strategisch en tactisch niveau. Ook voor de ervaren professionals die verder willen groeien in sales is dit boek zeer waardevol.

De theorie in Praktisch sales- en accountmanagement sluit naadloos aan bij de praktijk. Studenten kunnen direct met de opgedane kennis aan de slag. "In het boek staat de praktijk centraal, met duidelijke voorbeelden De theorie heeft enkel een ondersteunende rol. Al is het wel belangrijk dat je de theorie kent om de praktijk te begrijpen."- Aldus Robin van der Werf.

Na de tweede druk in 2018 is de derde druk geen compleet nieuw boek geworden. Al is de inhoud niet onveranderd gebleven. Zo voldoet het boek aan de nieuwe NIMA B Sales-exameneisen. Ook zijn de laatste ontwikkelingen meegenomen, zoals social selling en andere gevolgen van digitalisering. De lezer is direct up-to-date van de laatste ontwikkelingen binnen het salesvak. Ten slotte bevat het boek maar liefst 9 nieuwe praktijkcases van verschillende experts die een helder beeld van de stof geven.

Kortom: lezers krijgen een allesomvattend beeld van het sales- en accountmanagementvak en kunnen meteen met de kennis aan de slag. Robin: "Het doel van dit boek is toegankelijkheid voor iedereen met ambities binnen sales en accountmanagement. Het boek is goed leesbaar en niet te complex. Dat hoeft het niet te zijn. Daarnaast neem ik de lezer stap voor stap mee in het vak. Zoals de acht stappen voor een succesvol account- of salesplan."

Wil jij de handvatten krijgen om mooie stappen maken in het salesvak? De derde druk van het boek Praktisch sales- en accountmanagement kun je alvast hier bestellen.

Heeft u vragen?

Concept uitgeefgroep komt graag in contact met u.

Vraag de catalogus aan

 

 Bent u geïnteresseerd in de boeken van Concept uitgeefgroep? Bekijk op uw gemak ons aanbod.

Direct aanvragen